4. imagine.contact 1 scaled 1

Coordonator receptie

Spitalul Sf.Constantin are planuri de dezvoltare pentru următorii ani.

De accea, ne-ar face plăcere ca Spitalul Sf.Constantin să fie locul unde profesionalismul, pasiunea și responsabilitatea dumneavoastră să aducă plus valoare echipei.

În vederea ocupării pozitiei de Coordonator receptie, profilul ideal al viitorului coleg trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economic, constituie un avantaj;
  • Experiență de min 2 ani într-o pozitie similara ;
  • O bună cunoaștere a limbii engleze;
  • Experiență de muncă cu softuri integrate;
  • O buna capacitate de coordonare si relationare cu echipa;
  • Analizează eficient problemele, identifică instrumentele sau resursele necesare pentru rezolvarea lor;
  • Capacitate de ascultare, înțelegere, comunicare constructiva și reacție promptă;
  • Spirit de initiațivă, analiza;
  • Se preocupă de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a membrilor echipei din subordine, concentrându-se pe eficiență în atingerea rezultatelor.

Obiectivele specifice postului:

  • Raspunde de planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor desfasurate de catre personalul receptiilor, in raport cu obiectivele propuse;
  • Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor si le monitorizeaza, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor, luand masuri pentru imbunatatirea acestora;
  • Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
  • Raspunde de instruirea personalului nou angajat si de instruirea continua a angajatilor existenti;
  • Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar;
  • Coordoneaza activitatea echipei sale in relatia cu asiguratorii;
  • Gestioneaza numerarul si raspunde de procesul de intocmire al registrului centralizat de casierie;
  • Mediaza situatiile conflictuale aparute si identifica solutii de gestionare a crizelor;
  • Gestioneaza circuitul documentelor si raspunde cu promptitudine tuturor solicitarilor;
  • Propune masuri de imbunatatire a activitatii;
  • Respecta in intreaga sa activitate principiile eticii si deontologiei profesionale si respecta toate procedurile interne in vigoare;

În acest sens, așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa de e-mail [email protected] sau să completați formularul aflat pe site-ul organizației https://www.spitalulsfconstantin.ro/cariere

Click or drag a file to this area to upload.