Calea Bucuresti 318, Brasov
Iuliu Maniu nr. 49, Brasov
Cerințe:
- Experienta similara constituie un avantaj;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
- Să fie disponibil să lucreze în echipă.
Sarcinile specifice jobului:
- Inregistreaza intrarile si iesirile pacientilor din spital, pe sectia pe care este repartizata, pastrand legatura cu Departamentul Operational si Receptie pentru intocmirea formelor legale.
- Verifica la internarea pacientului, anexarea la foaia de observatie a urmatoarelor documente:bilet de internare de la medicul de familie sau de specialitate, adeverinta de la locul de munca/cupon de pensie, dovada de asigurat.
- Introduce in programul informatic, datele din foile de observatie, precum si alte documente medicale, pe sectia unde-si desfasoara activitatea, verificand si raspunzand pentru exactitatea datelor (diagnosticul principal, diagnosticul secundar si procedurile medicale).
- Redacteaza in format electronic, in programul informatic al spitalului, epicrizele efectuate de medic si alte documente medicale necesare, la indicatia medicului.
- Prezinta medicului documentele spre verificare si aprobare finala inainte de a le inmana sau transmite pacientului.
- Redacteaza si alte documente administrative la solicitarea si sub stricta indrumare a medicilor si asistentilor de pe sectie.
- Inregistreaza si mentine la zi Registrul de internari.
- Aranjeaza in ordine cronologica foile de observatii FOCG, creaza opis, leaga documentele arhivate, le inventariaza si le preda periodic la arhiva spitalului.
- Indeplineste sarcini de arhiva conform procedurilor
- Introduce in calculator codificarea foilor de observatie.
- Preda la inceputul lunii si ori de cate ori este nevoie, situatia internarilor din luna precedenta.
- La externarea pacientului, preda acestuia documentatia (biletul de iesire, scrisoarea medicala, concediul medical, precum si alte documente aferente)
- Raspunde tuturor solicitarilor primite prin telefon sau e-mail care fac referire la sectia pe care este repartizata, intampina si preia apartinatorii pacientilor aflati in vizita, conform procedurii „Circuitul vizitatorului”.
- Mentine legatura intre sectie si departamentul administrativ
Avem încredere că oferta noastră provocatoare și dorința dumneavoastra de a face parte din echipa Spitalului Sf. Constantin, întrunesc condițiile pentru a ne cunoaște și a face pași în vederea unei îndelungate colaborări.
În acest sens, așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa de e-mail [email protected] sau să completați formularul de mai jos.